Fredag.

Blev lite sugen på att blogga när jag läste andra bloggar..
Iaf,fredag idag då,riktigt skön skoldag. Hade slöjd den största delen utav dagen. Har dessutom kommit en bra bit framåt med mitt skåp :)
Gick ifrån slöjden ungefär vid halv 2,tog 2 bussen hem och kom hem för en halvtimme sen typ. Har inga planer idag,skulle ha åkt till stan eller Haninge för att träffa en kompis men jag fick inte med mig någon och så pallade jag inte. Felicia kommer inte ut heller så jag får helt enkelt hitta någon å vara med som INTE ska till Viktor. Om jag tänker efter så tycker att folket som ska dit är riktigt patetiska,bara småbarn som tror att dom kan bli fulla!
WOHOOO FJORTISFYLLA!
Man garvar ju bara,blir så trött på sånt folk. Beter er som vanliga människor förfan!
Rörigt inlägg,vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0