Sova?..

Vart lite sugen på att blogga när jag kollade en massa bloggar.
Men var nyss ute med hunden med mamma,satan vad kallt det var! Funderar faktiskt på att gå lägga mig trots att jag börjar nio imorgon. Dessutom är de fredag och veckan skööönaste dag,efter skolan är jag väl med Lovisa. Precis som de två senaste helgerna vad vi ska göra är oklart fast jag har iaf tvättstuga från 4 till 7.Hihi.
Är de bara jag som tycker att veckan har gått långsamt?....
Vet ni? Jag tycker inte om att blogga utan bilder,det blir liksom så tomt och folk vill ju inte läsa den här bloggen då.
Så i helgen ska jag ta massa bilder så lägger jag ut dom på bloggen.. Just nu har jag typ inga bilder,har raderat över 200 bilder på facebook osv. Tyckte att det varkligen behövdes.
Shit fett ointressant inlägg,vi hörs!

Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0