Untz untz

Yo broes.
Kom hem för inte så länge sen,har suttit på gårn och bara tagit det lugnt med Dennis och Mickis sen kom även Mica.
Vad gjorde vi? Inte mkt alls,spelade fotboll och såklart vann jag och Mickis,vi äger helt enkelt!
Sitter bara och skriver med lite random folk på facebook,smsar med en idiot,och lyssnar på skön musik. Imorgon blir det uppstigning väldigt tidigt för att fixa Cissis hår och massa annat för måste upp till kyrkan på konfirmation.
Så det ska väl bli najs eller nåt,sen efter det ska jag träffa min saknade vän Jennie! Ska bli skönt!
Men nu bloggar jag inte mer,ska fixa en massa saker till imorgon.
Vi hörs!
Några bilder jag just tog med Micas dator,dock inte de finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0