Tillbaka!

Tog en kort bloggpaus under lovet,jag menar jag har väl inte tid att sitta vod datorn på ett lov?.
Söndag idag då vilket innebär näst sista dagen på lovet för vi börjar imorgon!
Älskar att se folk skriva på facebook att du dom börjar imorn när man själv vet att man börjar på tisdag! Vilken känsla.
Kanske ska berätta om mitt lov.
Dagarna har väl rullat på,varit på bio med Helena,träffat Kristian,varit med en massa folk,spelat innebandy cup,nu sista helgen på lovet kom min fina vän Felicia. Fett ointressant.

Idag då?
Gick väl upp vid 10 låg kvar en stund sen gick vi alla och åt frukost. 
Tog de lite lugnt osv sen vid fem åkte Felicia hem. :(
Duschade typ gick ut och träffa min fina vän Jennie samt två till Ebba och Mica. Så har min dag sett ut.
Imorgon blir det att vara barnvakt till min syster med Cissi och Mira eftersom att mamma ska jobba,sen kommer Thomas.

Som jag har sagt så tycker jag att min blogg suger banan röv så ni får tåla att det kommer komma ointressanta inlägg och bildlösa inlägg,suger ju på att fota men ska försöka få med lite bilder.

Förövrigt sitter jag i sängen och kollar på Beck. Efter det somnar jag väl. Men om inte vi hörs senare så hörs vi imorgon,då ska jag försöka fota lite!
Tack för mig!



Loooooove you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0