Torsdag.

Ska berätta lite om dagen. Skolan som vanligt,rätt seg dag faktiskt. Roligast var ju på henkunskapen,tror nog att vi aldrig har haft en sån här rolig lektion som idag. Annika var ju i Åre med din klass så vi gick ha Hanna ist.
Riktigt chill,hon sa inte så mkt..
Men efter skolan hämtade vi Felicia sen åkte vi hem till mig,alltså jag å Jennie.
Var väl hemma en stund den knalla vi ner till gårn å chilla galet typ. Chill dag. :)
Kom hem för en timme sen,fixade disken å nu snart ska jag ta bort sminket å sen krypa ner i sängen,imoorgon är det fredag å då slutar vi en timme senare eftersom vi har dansträning.... -.- -.- -.- Usch. Sen blir de stan med Jennie! :D Hur ser eran dag ut imorn? :)
Tänkte bjuda på lite bilder ifrån gårn,riktigt fula men bryr mig inte så mkt :)







Riktigt fula men jag älskar dig vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0