I sommar..

I sommar vill jag kunna gå i korta shorts,i kortärmade tröjor utan att skämmas.
Det jag vill få bort är lite på magen å låren. Nu säger jag ju inte att jag är fetast av alla men själv måste jag eränna att jag har lite på magen å låren. Det finns ju vissa som köper hem en massa godis,kakor,bullar,chips,pizza varje dag,sen låter dom de gå så långt så man verkligen mår dåligt, jag menar kolla på folket som deltar i Biggest loser i sverige och i u.s.a. Själv tänker jag inte låta mig gå så långt,äter inte ens godis för den delen,knappt på helgerna.
Sen är jag ju rätt så känslig av mig,får jag kritik av folk om vad jag bär på mig tar jag faktiskt åt mig rätt mkt utav det som har sagts å försöker att inte använda de klädesplagget mer.
Nu bestämmer jag mig för att vara med på varenda innebandyträning vi har å jogga/gå rask promenad vaaaaarje söndag. I sommar ska jag vara nöjd över det jag har. Och sluta ta åt mig om vad folk säger..
Tack för ikväll,vi hörs godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

I mina ögon kommer du alltid vara perfekt syster <333

2012-01-26 @ 20:09:43
URL: http://bridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0