Hur mycket jag än vill kommer det aldrig bli som förr.

Rubriken stämmer.
Jag trodde det skulle vara lätt att släppa taget om dig men jag hade fel. Det är svårare än man tror.
Jag förstår inte varför "hon" fucka upp allt för oss,jag trodde att det vi hade påbörjat skulle fortsätta å leda till något annat,hade inte hon gjort något att jag haft dig dig.
Jag föll för din personlighet,jag sket i vad alla andra sa,du stod som nummer 1 på listan. Jag frågade dig om vad du föll för hos å så säger "alla bra sätt" sen säger du att jag är underbar typ.
Folk har frågat mig vad ser du hos honom? Då har jag alltid sagt du har inte sett honom med mina ögon.
Nackdelen med dig är att du umgås med fel personer som gör dig jätte konstig,du är liksom inte dig själv.
Jag ska iaf försöka komma över dig,orkar inte ha de så här som det är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0