Börjar om :)

Hej allihoppaaaa!
För er som inte vet så har jag haft denna blogg i kanske ett år om en månad ungefär. Jag har dessutom raderat alla gamla inlägg från förra året,de kanske inte var så lämpliga å läsa. Jag slutade blogga på den här i juli någongång då jag startade bloggen http://tvakryddigakorvar.blogg.se men min vän Agnes.  Fast vi har bloggpaus just nu på den bloggen pga att vi inte hinner blogga så mkt om dagarna,hon rider å pluggar eftersom hon går sista terminen i 6an å jag tränar innebandy,umgås med mina vänner,pluggar eftersom jag går sista året på Djurö Skola. Nationella proven börjar ju strax osv då har man ju mindre tid för datorn.
Vi slänger in ett inlägg lite då å då i vår gemensamma blogg,annars bloggar Agnes på sin egna blogg,fråga mig inte om vad den heter.
Jag börjar blogga på den där bloggen så fort min desgin är klar. Den ja har nu ser ju hemsk ut,gamla bilder dessutom. Usch.
Men vi hörs är bloggdesginen är klar!
Pusss!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0