Skön dag.

Skolan rullade på som vanligt,kan inte påstå att jag var den mest fokuserade idag. Fick ingenting gjort.
Efter skolan åkte jag hem,hann vara hemma en kvart sen möta Johanna och vidare till gårn. Skulle plugga men vart det så? Svar nej.
Öppnade inte ens böckerna.
Jaja sen kom Jennie,mötte henne vid porten,gick hem till mig gjorde pannkakor,sprang till gårn för att vara på funktionärsmöte om nattbandyn. Sen hem igen och äta eftersom att vi inte hann innan vi skulle på mötet.
Sen har vi bara tagit det lugnt. Hon åkte för kanske en halvtimme sen. Har tillomed hunnt prata med Linus i telefon. Men nej nu måste jag sätta igång att diska,annars dampar väl mamma eller något. Vi hörs imorgon eftersom att jag nu idag inte kommer blogga mer..
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0