40 frågor.

1. vill du ha tillbaka ditt ex?  - Min senaste flamma* Svar nej.

2. Är du singel? - Ja.

3. Har du någonsin förlorat en nära vän? - Ehm..ja?

4. När var sista gången du verkligen skrattat? - Igår.

5. Något är fel, den första pesonen du vänder dig till? - Egentligen borde det vara min syster men eftersom att hon aldrig berättar saker för mig så är det nog Felicia och Jennie.

6. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde? - Inte vet jag.

7. När var sista gången du grät mycket? - Hm,inatt.

8. Är det någon du vill göra allt med? - Vad menar ni med det?

9. Hur många kan du berätta allt för? - 4 st.

10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? - Yeees,på tjörn i somras.

11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? - Min lillasyster Felicia,jävligt stor betydelse. 
12. Beskriv dig själv med ett ord - Ärlig.

13. Har du något som hör till ditt ex? - Har ju förfan inget ex,men min senaste flamma,svar ja,en keps. 

14. Har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? - Haha...

15. Fullständigt namn - Samira Elina Ahlgren.

16. Favoritlåt? - Har många.

17. Favoritfärg? - Svart,grå,vit osv..

18. Bästa vänner? - Bästavänner? Sjukt bra vänner isf och det är Linus,Jennie och Felicia.

19. Person du saknar? - JENNIE!

20. Är det någon du hatar? - Ohja. 

21. Gråter du ofta? - Nej eller jag vet inte.

22. Vart bor du? - Värmdö.

23. Vem kramade du senast? - Mickis.

24. har du varit olyckligt kär någon gång? - Nej. 

25. Vem pratade du senast med? - Mamma. 

26. Röker du? - Nej.

27. Är du kär just nu? - Neeeej.

28. Vem kan du berätta allt för? - Jennie,Felicia,Linus,Agnes.

29. Favorit djur? - Hund. 

30. Hur lång är du? - 1,65.

31. Vem äger ditt hjärta? - Mina vänner. 

32. Favorit film? - Vet inte riktigt. 

33. Är du lättsårad? - Ja typ.

34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, på en skala 1-10? - Vilken jävla fråga,men aaa 10.

35. Vem har du mest minnen med? - Jennie och Felicia.

36. Människor du nyligen har blivit mer "nära" med? - Inga.

37. Den hetaste personen du känner? - Jag såklart.

38. En som du inte kan leva utan? - Min familj och mina underbara vänner.

39. Hatar eller älskar du ditt liv? - Det är rätt chill och det rullar på så jag gillar väl det.

40. vem älskar du mest? - Min familj, vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0