Lördag.

Shit vilken jobbig natt jag hade.
Somnade runt 12 och trodde att jag skulle sova som vanligt utan att vakna på natten. Då vaknar jag 04.21 och inte kan sova mer. Det gick verkligen inte. Gick runt i lägenheten som en idiot och trodde jag skulle få sömn. Hämtade datorn och gick och la mig i Miras rum så hann jag sitta vid datorn i 10 minuter sen äntligen somnade jag. Då var klockan 05.20.
Vaknade upp sen klockan 10.
Sitter just nu och tittar på barnkanalen,hemma ensam, dessutom. Mamma och Felicia åkte iväg,Mira och Cissi kommer väl hem snart. Lördag idag då,har inga planer för dagen. Hittar väl på någonting. Måste ta ett bad och göra mig fräsch :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0