I'm back!

Yes,rubriken talar.
Med en lååång paus är jag tillbaka,har läst en jävla massa bloggar varje dag och har dessutom sett en massa tips så jag har saknat bloggen en aning.
Nu är jag iaf här igen.
Under de dagarna jag inte har bloggat har jag haft ganska mkt i skolan och runt omkring mig. Tar inte upp någonting här på bloggen.
Men i fredags åkte jag till the city och mötte upp Felicia som skulle sova hos mig till idag. Vi åkte vidare till Haninge,träffade pappa en snabbis. Rätt skönt faktiskt..
Åkte hem sen och gick vidare till gårn en stund med Mica å Calle. Kvällen slutade bra.
Igår åkte vi in till globen för att städa i hovet efter djurgårde-timrå matchen. Dif torska som alla kanske redan vet.
Städningen tog oss ungefär 1,5 timme och det förstörde i princip hela lördagen. Kom hem vid halv tio. Vad gör man då liksom?
Idag vaknade vi runt halv tio,låg och kollade på tv och tog de lilla lugna. Gick ner till ica och köpte glass.
Gick hem å klädde på oss och gick till vinterhamn med Markus och sen gick vi skilda vägar.
Jag,Felicia,Mira,Cissi gick mot sjösala och Markus gick hem.

Nu sitter jag bara och tar de lugnt,har laddat över lite bilder från igår och idag som jag tänkte lägga upp.
Felicia åkte med halv 5 bussen och Cissi drog straxt efter det.
Har precis ätit middag och nu väntar det en massa bilder.
Haha,en massa? Några iaf.
Har inte så mkt mer å skriva,vi hörs sen dudes!


*Bilderna vill inte laddas upp*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0