Heeeeelg!

Så var de helg igen,gud vad skönt! :D
Kom hem för en halvtimme sen,ingen hemma vilket jag ogillar starkt.. Hatar att vara ensam hemma speciellt nu eftersom att det har hänt lite saker.
Vad ska ni göra idag då?
Själv ska jag snart gå och ta mig ett bad,sen fixa något att äta sen vänta tills mamma och Felicia kommer hem. Sen skulle Mica sova här,något sånt sa hon iaf.
Förövrigt så har jag inga planer för idag,inte för den delen har jag ingenting imorgon heller förutom att jag och Mica måste vara i hallen 14.30 till 15.30 för att stå i cafet. Hela förmiddagen är jag väl i hallen och kollar på matcher.
Men nu ska jag kila iväg till badrummet,måste smsa mamma oxå.
Jajaj vi hörs!



Bild från idrotten idag när vi var ute på isen.
Det ni ser på bilden är ett isvak eller vad man nu ska kalla de.
Orkar dessutom inte rotera bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0