Status grej.

Rebeca Denijs: Kortiiiis,haha nej men as fin å snäll tjej,henne kan man prata med. Vi går i paralellklasserna å spelar i samma innebandylag! <3
Josef Saade: Finns inte så mkt å säga om denna grabb,så fort man lägger ut en facebook status så ska han komma å kommentera den med negativa statusar.
Nisse Thomasson: PuffarN,thihi nä men känner inte han riktigt men har pratat med han några gånger på facebook,tror han är singel så haffa brudar! :D
Nicklas Aittamaa: Skön kille i klassen:)
Johan Larsson: Spelnööörd,nej men en konstig kille i skolan.
Maja Falkenberg Brink: Känner inte riktigt så bra men har pratat med henne några gånger,snäll,söt,å trevlig är vad hon är! :)
Märta Falkenberg Brink: Syster med Maja :)
Ebba Askelund: As fin å skön tjej,går dessutom i samma klass hon henne! :)
Henrik Larsson: Kusins barn typ :)
Matilda Marttinen: Snygg,snäll å saknad!
Angela Nobis: Vet inte riktigt vad jag ska säga,men hon går i paralellklassen!
Elin Fransson: Riktigt snygg brud där!
Maria-Pia Palma: Koooortis :D haha men as söt!
Agnes Andersson Johansson: En utav mina bästavänner,kärlek till dig vännen!
Veronika Undin: Jätte fin tjej,umgås med henne lite då å då :D
Linus Palmqvist Hellsten: Vet nte,känner honom inte.
Eleonora Forsman: Känner inte riktigt,men fiiin!
Johanna Nylander: As söt tjej,går dessutom i samma klass! <3
Emelie Calcao: Sjukt saknad!
Elton Afrikanen: Shit nu snackar vi riktiga saker,fett skön kille,saknar honom en del!
Cornelia Hagström: Hästtjej! :D
Daniela Tobal: Fett fin,söt,trevlig underbar!
Lovisa Andersson: Grym på innebandy!
Shuaib Mahammed: As snäll kille!
Mica Hulin: Sjukt skön tjej,looooove you!
Jennie Bridell: Har mkt å säga men kan förkorta det lite,tjejen som vet i princip alla om mig,hon har hjälp mig igenom mycket,funnits där osv,Jennie,jag älskar dig!
Majken Lagerbielke: As fin tjej men grym sångröst!
Wilma Marttinen: En riktig sötnos!
Felicia Åström: Fett snygg,å saknad!
Victoria Wettergren: Skitsnygg!
Linnea Ekholm: Mitt saknade barnbarn!
Simon Andersson: En sjukt söt kille,grym på innebandy å fotboll!
Emelie Narkiniemi: Syster,saknar dig!
Tim Karlsson: Skön grabb :D
Mira Ahlgren: Världens bästa syster,big loooove 2 you!
Viktor Enqvist: Sjukt söt :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag älskar dig ockaå! <3

2012-01-21 @ 11:26:51
URL: http://bridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0