Söndag.

Söndag idag då,jag vaknade för ungefär en halvtimme sen,ska alldeles strax klä på mig sen kila ner till Felicias judo träning. Orkar egentligen inte det men vad gör man inte för sin syster.
Efter träningen måste jag städa rummet,måste ringa Mira så hon får med sig lite sömntabletter hem från moster.
Jag har egentligen inte så mkt å säga,eller jo,förlåt för mitt lilla depp inlägg men detta är en blogg vilket innebär att det nästan är som dagbok fast på internet,inte sant?
För mig är den en sån iaf.
Jag ska nu välja ut utav de snyggaste tjejerna å snyggaste killarna som dagens snygging. Väljer ut två varje dag,men bara utav de som har gillat min facebook status.
Dom kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0