Tråkig söndag.

Ska jag berätta om min tråkiga helg?
I fredags åkte vi till Rotebro och spela en match,förlora med 3-1 sen på lördagen var de att gå upp 05.20 och fixa lite sen gå ner till hallen för att sedan vid 06.20 bli hämtade och åka till Rotebro och spela ytterligare 3 matcher 2 första gick bajs dåligt,kände mig så dålig och ville verkligen springa av planen. Andra matchen spelade Mica,det gick hyffsat,sen den sista spelade jag och då var den förengångsskull lite roligare,brydde mig inte så mkt om vi skulle vinna eller förlora. Hade vi vunnit skulle de ändå inte spela någon roll eftersom vi skulle ändå ha åkt ut men den torskade vi med 2-1.
Jag tyckte att jag spelade bra i andra halvlek.
Efter den matchen åkte vi hem till mica,sen till mig. Hon sov här och nu för cirka en timme sen åkte hon hem.
Hon kommer väl tillbaka eller något.
Så tråkigt som jag har nu har jag ALDRIG haft,men just nu sitter jag i ett hörn i rummet och skriver med min vän Felicia på fb. Fett ointressant.
Men jag ska väl gå och ta mig ett bad och tvätta håret eftersom att jag fick grädde i håret igår... -.-
Vi hörs senare!
Jag lägger dessutom ut shit i love och before i die saker på bloggen.
Förutom denna blogg så kan ni besöka min och Agnes blogg oxå..
http://vikomintepanagot.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0