TPLTPLTPLTPL

Rubriken säger det mesta.
Jag orkar verkligen inte med allt skit,jag hatar min mamma min dåvarande syster. Jag beter mig tydligen som en 4åring när jag inte får som jag vill? Haha men durå?
Orkar inte,riktigt tpl idag!

Slutade 11.25 idag riktigt skönt men jag kunde inte åka förren halv 3 så jag satt i skolan i 3 timmar!
Hemma nu iaf vilket är skönt,jag vet inte vad jag ska göra idag,inte fan sitter jag hemma iaf. Trött på folket som bor under samma tak som mig.
Ni kan få 2 bekännelser till utav mig.
1.När jag blir sur eller arg på någon tar jag alltid bort personens nummer ifrån min kontaktlista,det gjorde jag idag,
2. När jag blir riktigt riktigt riktigt sur börjar jag gråta!

Där fick ni dom.

Nu tänker jag sluta blogga,ska kolla lite bloggar osv sen får jag helt enkelt se vad som händer. Kanske går jag ner till gårn,eller? Fast nä jag vet inte. Måste få med mig någon!
Vi hörs lite senare om jag är på lite gladare humör!

Snygg jag är...verkligen.


Kommentarer
Postat av: AGNES

DU ÄR SJUK PÅ RIKITGT,ÄLSKAR DIG ÄNDÅ<3

2012-02-13 @ 15:49:44
URL: http://agnesfotoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0