Sorry duuudes.

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag helt enkelt inte har orkat..
Har tillomed glömt bort att skriva.
Vad ska jag skriva nurå?Sitter i mitt lilla rum och satte precis in alla kläder i skåpet eftersom jag tvätta allt idag.
Skolan idag var väl lite sådär,kan inte påstå att jag var den glada idag om man säger så... Allmänt trött på vissa i den här jävla skolan jag går i. Usch!
Imorgon är det fredag och ska försöka vara lite gladare åtminstånde,eftersom att det sista dagen på veckan sen är de sportlov måste man ju va glad,eller?
Okej nej men min helg spenderas i Rotebro,eller en stor del utav den första helgen på sportlovet iaf.
Mer om det imorgon!
Orkar fan inte skriva mer,men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0