Dålig uppdatering.

Fredag kväll å jag känner mig inte helt frisk,lite varm å börjar få ont i halsen,bara jag inte får halsfluss är jag nöjd.
Idag efter skolan åkte jag och Lovisa hem till mig,var här en stund sen gick vi ner till gårn med Rebecca å Johanna.
Gjorde inte så mkt,kom hem vid halv åtta,riktigt tråkig fredag. Sitter nu å kollar på Män som hatar kvinnor,dåligaste filmen jag sett,det händer liksom inte ett skit. Det kommer nog inte vara så bra bloggning under helgen,jag är liksom inte hemma på helgerna,mest ute. Slänger in några inlägg om dagen men jag bloggar mer på söndag,ska ändå sitta hemma hela den dagen så de lär ju bli en bloggdag. Men nu ska jag tvätta bort mitt smink å sen försöka få någon att ringa mig,har så tråkigt. Saknade dessutom min bästa syster Jennie även fast jag träffa henne sist för kanske 10 timmar sen eller något. :(
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0