Bad update.

Jag bloggade inte igår eftersom att först hade jag skola till 14.20 sen gick jag på ledarutbildningen. Den här gången var det ganska kul eftersom att det inte var så många där..
Vid halv 6 gick vi ner till hallen eftersom att vi inte fick vara kvar på ledarutbildninge. Jaja sen var de match i solna.
Världens fulaste golv hade dom i hallen,parkettgolv ch bollen liksom stutsade fram. Aja vinst iaf med 11-0. Hade varit roligare om vi fortfarande spelade i serien å hade vunnit med den siffran men nnäää så är det inte riktigt va.

Just nu sitter jag å kollar en massa bloggar och lite stuff på facebook,har inte så mkt å säga. Så vi får höras senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0