10 saker ni inte visste om mig..

1. Jag har endast en hel syster eller vad nu ska säga,Felicia är bara min halv syster.
2. Jag har spelat fotboll i 7år och saknar det så sjukt mkt,min dröm är att få springa på planen igen.
3. Jag luktar alltid på något innan jag äter det..
4. Jag vill inte börja på gyumnasiet.
5. Mina två absolut bästavänner som vet i princip allt om mig är Jennie och Agnes,glad att jag har er!
6. Jag har svårt för att säga nej till folk,känner mig så himla taskig då..
7. Jag har hejat på alla möjliga lag tills jag bestämde mig för att hålla mig till A.I.K.
8. Jag har gått i 6 olika skolor,går nu i den 7:nde..
9. Jag har bara bott på Värmdö i 1,5 år.
10. Jag har nog sveriges dåligaste självförtroende
..


Kommentarer
Postat av: Agnes

JAG ÄLSKAR DIG MIN FINA LILLA BÖÖNA <3

2012-02-12 @ 21:49:47
URL: http://agnesfotoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0